Każdy klient, który złożył zamówienie ma prawo zwrócić towar do 14 dni od momentu doręczenia paczki. Zwrot należy odesłać do sklepu Maanu ul. Leszczyńska 12, 00-339, Warszawa, +48 733 608 525 wraz z załączonymi danymi do zwrotu: Imię i Nazwisko, dane oraz numer konta. Koszt wysyłki leży po stronie kupującego. Otwarte i używane kosmetyki nie podlegają zwrotowi.
W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu reklamację należy kierować bezpośrednio do InPost lub DHL w celu podjęcia działań odszkodowawczych. Czas procesu reklamacyjnego może potrwać do 90 dni.
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie po odczytaniu przesłanej informacji od klienta.
Nieodebrane zamówienie
W przypadku nieodebrania zamówienia od kuriera lub z Paczkomatu, klient ma nieograniczony czas na przesłanie informacji czy zamówienie ma być ponownie wysłane lub ma nastąpić zwrot środków. Koszt za przesyłkę powrotną oraz koszt ponownej wysyłki jest po stronie zamawiającego.